Jump to content

Fetn

Member
  • Content Count

    714
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Fetn last won the day on March 24 2020

Fetn had the most liked content!

Community Reputation

373 Good Reputation

About Fetn

  • Birthday March 2

Recent Profile Visitors

3061 profile views
  1. its been a really good couple of years I talked with gamma for, hopefully he finds peace.
  2. ah yes perfecto lines up with the events i plan!
  3. The /giveweapon would be amazing and the /spawnvehicle although a page or document would be have to be made for the weapon ids/vehicle ids so we can jusr copy and paste it, more classes are also fantastic to be added in. Hopefully you do add in the /giveweapon and /spawnvehicle command good job garnet! Also maybe uh MRP GM rank on forums to put posts in post event report! I will be looking forward to seeing the next update sheet sir! If you do add in the 2 commands I could help you with the weapon id and vehicle id document if needed
  4. So with the event classes you added are there anymore that are gonna be added ? I had a lot of fun holding an event with them but will anymore be added I want to use all the other models in future events so maybe a /model command for GMs to use Adding in Senior Gamemaster/Head Gamemaster ranks in game to go with my suggestion below vvvv Also maybe the rank Head Gamemaster gets the uh perms to spawn in guns only on the game master class IF thats possible would help out in some events when we want specific guns to be in play and the /strip command and ALSO possibl
  5. eli_

    spacer.png

    1. Show previous comments  6 more
    2. JackJJ

      JackJJ

      @Fetnthat video is cursed lmao

    3. Fetn

      Fetn

      how is it cursed

    4. JackJJ

      JackJJ

      You have no skins, the CTs you killed are bots, and Aj is voted to be kicked from the game at the end. Also, Aj was playing with a Mac-10 lol.

  6. stop being a staff app nazi

  7. garnet play phas ong

    1. Shin_Tsukimi

      Shin_Tsukimi

      I'd join lmao

    2. Garnet

      Garnet

      Too busy 😞 New house to renovate and a puppy to take care of. I'd really give it a month before i'm playing games again.

  8. Game Master Club on forums when?

    1. Fetn

      Fetn

      damn I got shit posted by garnetΒ 

    2. Bortnik_

      Bortnik_

      Welcome to the club

    3. eli_

      eli_

      gamer time

  9. Pogu lets go bigman garnet is working on MRP pog. so uhhhh whens the MRP GM tag on forums coming ;-;
  10. you should give me phasmophbia retard rank on forums 100%

  11. Fetn

    k

  12. Fetn

    How do you feel you have worse reputation then iaregunner

    1. Shin_Tsukimi
    2. zeihy

      zeihy

      feels good man hehe

      i love alting πŸ˜„

      Β 

    3. OpTic Gunner

      OpTic Gunner

      sir idk you , or own "zeihy"

  13. Okay lets fucking gooooo with this update. I am excited to see the old hud back and the new tickrate and see how the weapons are. Good job garnet!
  14. Ayo that faction hopper achievement is mine. But good job garnet looking forward to hopping on mrp today. Also accept my friend request you hebrew
  15. bro lmao you deserve to be perma gtfo lmao dogshit ass weirdo. Get out of here with that pedo shit kid.

    1. ImHomeless

      ImHomeless

      Preach Fetn preachπŸ™πŸ™πŸ™πŸ™

×
×
  • Create New...
Please Sign In