Jump to content

eli_

SWRP GameMaster
  • Content Count

    482
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

eli_ last won the day on September 17 2020

eli_ had the most liked content!

Community Reputation

311 Good Reputation

6 Followers

About eli_

Recent Profile Visitors

7441 profile views
  1. RIP Gamma. Was an extremely respectable guy. Played Minecraft with him last Friday night with he and Swag. Crazy how fast life can move. Don't take it for granted. Gamma will be missed, he served a big part in this community and was insanely friendly. He will be missed. o7...
  2. #Gabbro

    1. Show previous comments  1 more
    2. Jake

      Jake

      where is my fucking tea

    3. eli_

      eli_

      Would you like fresh crumpets too? 

    4. Captainswag

      Captainswag

      Shit, Gamer! We dropped another blue-crate! I think it blew up on a house in the village! Don't tell Caspian whatever you do! *Explosions*

  3. eli_

    spacer.png

    1. Show previous comments  6 more
    2. JackJJ

      JackJJ

      @Fetnthat video is cursed lmao

    3. Fetn

      Fetn

      how is it cursed

    4. JackJJ

      JackJJ

      You have no skins, the CTs you killed are bots, and Aj is voted to be kicked from the game at the end. Also, Aj was playing with a Mac-10 lol.

  4. I just noticed my shit was showing old messages in the count to 1000 post lmao

  5. you watch any college baseball? like how deep are you into baseball (mlb wise)

    1. eli_

      eli_

      I watch a little College Baseball. My whole family are Michigan fans so that's what I mainly watch if I watch college. But for MLB, been a fan since I started baseball really. Big fan of the Diamondbacks (hometown team) and the Yankees. Literally just liked how the Yankees looked when I was younger and just continued to like them lmao. Curious what's your favorite team(s)

    2. OpTic Gunner

      OpTic Gunner

      I'm a huge fan of the Braves (I'm from NJ). I enjoyed watching the Trio of Acuna/Ozzie/Freeman.  The D-backs are interesting.  There a couple moves away from being a wild card contender.  but also NL is looking good. the East is hard to guess/Central is weird/ west has the Padres and dodgers. I'm looking forward to see Bumgarner i got high hopes for him. would love to see walker hit 40 out , marte returning to 2019 form or close to it.

    3. OpTic Gunner

      OpTic Gunner

      and the yanks are the yanks lol, despite the injury problem year by year

  6. pink name moment 😎

    1. Bortnik_

      Bortnik_

      Underscore moment

  7. Shouldn't the Sterling be on that list? Not sure if you forgot to change it, didn't want to, or just forgot to list it. Either way, I love all the changes made to all of the weapons not gonna lie. Thanks for the update Garnet
  8. Thought I'd throw in some retarded clips from GG from the past few months for your guys enjoyment lmao. 

    https://streamable.com/nqrr18
    https://streamable.com/l79ufh
    https://streamable.com/1jfwoo
    https://streamable.com/71mvx0 (Exploring a SWRP map lmao)
    https://streamable.com/50954a (Server eats people's shit)
    https://streamable.com/q10sr3 (No idea what the fucks going on here)
    https://streamable.com/shh7us (CityRP.mp4)
    https://streamable.com/9k7eqa (@Jake)
    https://streamable.com/5yox5k (AFK Timer at it's finest)

  9. You're still gm for swrp? So its coming back?

    1. eli_

      eli_

      spacer.png
      (For legal reasons that's a joke)

    2. Theta2

      Theta2

      Shut up nigga

  10. https://streamable.com/02shlb

    Found the clip of this guy hacking on SWRP against Jake. Good times, good times.

  11. Was at the shooting range earlier today with my dad and there was this really cool guy next to us who let me shoot his fucking Dragunov lmao. Shit is insane. Don't find those too often in the U.S. (I think)

    1. Show previous comments  1 more
    2. Bortnik_

      Bortnik_

      They got my boy feeling like this ->😎

    3. Aparh

      Aparh

      Don't bring it to school eli, i already told you about that.

    4. eli_

      eli_

      @Bortnik_yes.

      @Aparh uhhh you didn't tell me that 👀 

  12. People just suck ass sometimes y'know?

    1. Theta2

      Theta2

      I prefer eating ass but yeah

    2. eli_
    3. Theta2

      Theta2

      I feel like if you suck on some ass you will get a mouthfull of shit particles

×
×
  • Create New...
Please Sign In